Poczta: biuro@sklepwiktoria.pl Kontakt do doradcy: +48 571 277 188 Godziny pracy zespołu Wiktorii: Pon-Pt 9-17, Sob 9-13

Procedura Reklamacyjna - Jak Postępować w Razie Nieprawidłowości

Czas na reklamację 2 lata
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
Adres do reklamacji
WIKTORIA ARTYKUŁY DZIECIĘCE RAFAŁ PAWŁOWICZ
WARSZAWSKA 111
21-500 BIAŁA PODLASKA
Polska
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym: reklamacje.sklepwiktoriabp@wp.pl Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Jeżeli w ciągu 14 dni Sklep Wiktoria nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.